17.-19.juli arrangerer Sandefjord Golfklubb Norgesmesterskapet 2026, 1.divisjon lag, damer og herrer.
Innspillsrunder vil foregå fredag 16.juli.
For deltakende spillere og støtteapparat; last ned praktisk informasjon om turneringen.
Vi ønsker alle spillere, og deres følge, hjertelig velkommen til Lag-NM i Sandefjord.