Skifter hjemmeklubb tilbake til Sandefjord Golfklubb.

Tom Røed Karlsen har vært medlem i Sandefjord Golfklubb siden 2010. Som junior. Etter hvert som han ble eldre, og fikk ambisjoner med golfen, valgte han å skifte hjemmeklubb til Nøtterøy Golfklubb, da treningsforholdene passet ham bedre der.
Etter ungdomsskolen ville han satse på golf og reiste til college i USA for å utvikle seg videre. Vi som har fulgt ham ser at han har gjort det godt i mange turneringer i USA. Nå er college-tiden over og neste steg har vært å bli profesjonell golfer. Det ble han tildigere i år.
Tom flytter nå tilbake til Sandefjord Golfklubb som hjemmeklubb, og vil representere Sandefjord i sin satsning på Ecco-tour, mot Challenge-tour og Q-School.

Vi gleder oss til å se hvordan det går med Tom fremover, ikke minst når han nå skal spille klubbmesterskapet førstkommende helg.

Profesjonell satsing har sine kostnader og alle turneringer som spilles foregår i både Norge, Sverige, Danmark og Finland.
Tom har derfor opprettet en "Birdieklubb" hvor de som ønsker kan være med å bidra med selvvalgt beløp. Alle bidragsytere er med i trekning av fine golfpremier, samt blir invitert til å delta på egen turnering; denne heter "Toms Invitational".
Du kan lese mer om "Birdieklubben" her Birdieklubben

Vi ønsker Tom lykke til med sin satsning, og gleder oss til å se hvordan det går.